BNeX
Is de afkorting van Brand New eXperienz. Een bedrijf met vier senior merkenbouwers. Ze zetten de ambitie van bedrijven om in een boeiende high-end merkervaring.
Is de afkorting van Brand New eXperienz. Een bedrijf met vier senior merkenbouwers. Ze zetten de ambitie van bedrijven om in een boeiende high-end merkervaring.
Lees meer
Samen met het team van Kwaaijongens zijn we aan de slag gegaan met hun merkidentiteit. En Creabron met het visualiseren van een logo ontwerp en huisstijl elementen zodat ze daar zelf weer mee verder konden gaan bouwen met hun eigen ambities.
Mijn missie was, ervoor zorgen dat het logo gebruikt kon worden met de gehele naam uitgeschreven en de ingekorte naam BNeX. En dat het logo ontwerp de kernwaarden van BNeX;
Lees meer
Uniek, modern, strak en ook een persoonlijke uitstraling.
Het is een minimalistisch logo geworden met vier pijlers in een unieke open vorm die staat voor de transparante manier van werken en persoonlijke aanpak. Het definitieve logo ontwerp
Lees meer
heeft de kleuren antraciet grijs en een subtiel item oranje item. Dat is niet zomaar… Bij elke kleur horen bepaalde kernwaarden en drijfveren lees verder voor meer info.
Samen met het team van Kwaaijongens zijn we in gesprek gegaan met de klant en hebben we gesproken over hun missie, visie en kernwaarden van hun nieuwe bedrijf BNeX. Kwaaijongens is aan de slag gegaan met de profilering en online marketing uitingen. En ik mocht aan de slag met het ontwerp van het logo samen met Lotte die ook partner is van Kwaaijongens. Normaal maak ik altijd 3 logo ontwerpen voor het tot stand komen van 1 definitief logo ontwerp. Maar omdat we nu met twee ontwerpers aan de slag gingen hebben we ieder 2 logo ontwerpen gemaakt en zijn we dat samen gaan presenteren. Daarna volgde nog wat aanpassingsrondes en kwamen we tot een definitief logo ontwerp zoals in de presentatie hieronder staat vormgegeven.
We beginnen met een moodboard om de stijl en kleuren te bepalen en daarna volgen 3 tot 4 logo ontwerpen met verschillende vormgeving en lettertypes. Zodat we samen met de klant kunnen kijken welke vormgeving het meeste aanspreekt en dat ontwerp gaan we finetunen tot een definitief ontwerp. In de presentaties staat de toelichting hoe en waarom we tot bepaalde vormgeving zijn gekomen.
Bedankt Arno, voor onze fijne samenwerking en het mooie resultaat.