Logo ontwerp voor bouwbedrijven

Logo ontwerp

Voor bouwbedrijven, aannemers of grondwerken. Creabron inspireert, ontwerpt en realiseert.
Er zijn tal websites waar je standaard logo’s kan aankopen. Maar zitten daar dan jouw kernwaarden in verwerkt waarmee je jouw ideale klanten kan aantrekken?

Creabron neemt in het ontwerp of redesign van jouw logo de kernwaarden van je bedrijf en juiste kleurgebruik mee waardoor het jouw ideale klanten meer zal aanspreken. En je meer op zal vallen tussen alle bouwbedrijven die er al bestaan.

kernwaarden voor logo ontwerp

Professionele uitstraling

Chris heeft ervoor gekozen om meteen professioneel van start te gaan met zijn eigen bedrijf door een logo te laten ontwikkelen die bij hem past. En Hein vd Wal wilde na jaren verschillende logo’s in gebruik te hebben zijn logo een professionele update geven waarbij ook zijn kernwaarden

meer in verwerkt zijn en hij weer trots is op zijn logo. En dat de typografie en hun pay-off/slogan weer passen bij hetgeen wat ze willen uitstralen en wat aanspreekt bij hun doelgroep.

Resultaat

Creabron gaat voor elk (bouw)bedrijf creatief aan de slag met hun wensen en doelstelling als basis. Chris is vol trots met zijn bedrijf Schellekens VRB aan de slag gegaan als zelfstandig ondernemer maar ook nog veel werkzaam voor zijn eerdere werkgever waar hij nu op projectbasis voor werkt.

En het nieuwe logo voor H. vd Wal bestaat inmiddels al een tijdje en voldoet nog steeds aan de wensen van de klant en trekt zijn ideale klanten aan. Het team van H. vd wal is zelf aan de slag gegaan om het logo en stijlkaart met lettertypes en kleuren toe te passen in hun website en belettering op hun voertuigen.

Creabron ontwerpt unieke logo’s die toe te passen zijn in verschillende reclame-uitingen. Het geeft bouwbedrijven, aannemers en grondwerkers een eigen identiteit en vallen meer op tussen alle con-collega’s.

logo ontwerp opties

Logo ontwerp met kernwaarden

Als voorbeeld het logo van Schellekens VRB. Een modern beeldmerk van een huisvorm met de S als verbindende factor tussen alle VRB werkzaamheden. Het beeldmerk is zowel boven de naam als vóór de naam te gebruiken.

Cyaan blauw heeft de drijfveer “op een innovatieve manier verbinding maken” In combinatie met één van de krachtkleuren van Chris; antraciet grijs geeft het een unieke uitstraling die past bij zijn persoon en zijn manier van werken. Samen met de kleur oranje straalt hij de perfecte balans uit van vakmanschap en zijn drijfveer/stip op de horizon waarmee hij als eigen ondernemer mooie projecten wil gaan maken.

Wil jij meer informatie over de betekenins van kleuren of lettertypes? Benieuwd welke bij jouw bedrijf of persoon passen? Bel gerust :-)

Waar Creabron op let bij een logo en huisstijl ontwerp

  • Passend bij de persoon achter het bedrijf.
  • Het moet de ideale klant aanspreken.
  • Herkenbaarheid uitstralen.
  • Origineel en uniek zijn.
  • Duidelijk zijn op de gewenste reclamedragers

logo en huisstijl ontwerp voor grondwerkbedrijf