Logo en huisstijl ontwerp voor
Maarten van de Sande – Oss

Maarten van de Sande

Is een echte bruggenbouwer, een verbinder en bemiddelaar. Hij zoekt en verbind geschikte kandidaten met organisaties en bedrijven als Recruiter & Headhunter.

Hij weet precies wat hij wel en niet mooi vindt. Aan mij de uitdaging om een logo ontwerp te maken wat past bij zijn kernwaarden.

Maarten is in 2020 als zelfstandig ondernemer van start gegaan met al de nodige ervaring als Financial, HR Manager, Commercieel Manager en Algemeen directeur. Hij was opzoek naar een grafisch ontwerper die zijn kernwaarden, passie en specialisaties op de juiste manier kon vormgeven zodat hij zijn ideale klanten kon gaan aantrekken.

Kernwoorden voor een logo ontwerp voor Maarten van de Sande

Missie

Mijn missie was om ervoor te zorgen dat de kernwaarden van Maarten; modern, strak maar ook een persoonlijke uitstraling kregen. En dat alle gewenste onderdelen om te kunnen starten als eigen ondernemer op de juiste professionele manier werd vorm gegeven.

In samenwerking met het team van Kwaaijongens

hebben we al onze specialisaties zoals ontwerp en vormgeving, fotografie, tekst schrijven en website bouw kunnen toepassen om voor Maarten een totaal project te realiseren zodat hij als startende ondernemer vanaf 1 januari meteen aan de slag kon met zijn specialisatie als Recruiter & Headhunter.

Belangrijke kernwaarden die ik in de huisstijl heb verwerkt zijn

  • Vertrouwen
  • Bruggenbouwer
  • Oprecht en integer
  • Open en transparant
  • Betrokken

Doormiddel van een stijlkaart laat ik alle onderdelen die in de huisstijl zijn verwerkt zien.

Stijlkaart voor logo ontwerp uit Oss

Resultaat

Het logo is modern, strak en herkenbaar geworden, met de M als een verbinding en tevens een brug. Precies waar Maarten voor staat.

Het definitieve logo ontwerp heeft de kleuren donker blauw en fel groen niet zomaar… Bij elke kleur horen bepaalde kernwaarden en drijfveren en daarom is de juiste kleurkeuze ook altijd erg belangrijk. 

Creabron ontwerpt een uniek logo wat je kan toepassen in verschillende uitingen. Het geeft jouw bedrijf een eigen identiteit en zal je ideale klanten aanspreken.

Wil jij meer informatie over de betekenins van kleuren of lettertypes? Benieuwd welke bij jouw bedrijf of persoon passen? Bel gerust :-)

Eigenschappen kleuren en lettertypes

De kleur groen van het logo is een gemengde kleur omdat Maarten verschillende kernwaarden heeft die we allemaal willen uitstralen hebben we voor deze kleur gekozen. Maarten is een betrokken teamleider en een persoonlijk ontwikkelaar. Met onderstaande kernwaarden:
– Mensenmens, Samenwerker, Bemiddelaar, Evenwichtig en
– Ontplooier, Attent, Probleemoplosser, Openhartig

Samen met de donkere kleur blauw die staat voor; De gerespecteerde visionair.
– Gezaghebbend, Strategisch, Diepzinnig, Standvastig

En dan heb ik ook nog antraciet grijs eraan toegevoegd die staat voor; De ervaren rots in de branding!
– Beheerst, Analystisch, Accuraat, Systematisch
Ook hele mooie kernwaarden die bij Maarten passen.

Het lettertype is een prettig leesbaar lettertype waarmee we veel kunnen variëren van cursief tot dik gedrukt en het blijft in verschillende talen goed leesbaar.

Waar Creabron op let bij een logo en huisstijl ontwerp

  • Passend bij de persoon achter het bedrijf.
  • Het moet de ideale klant aanspreken.
  • Herkenbaarheid uitstralen.
  • Origineel en uniek zijn.

Grafische reclame-uitingen ontwerp en realisatie

Bedankt Maarten, voor onze fijne samenwerking en jouw mooie review.

“Anke van Creabron heeft mijn verwachtingen overtroffen als het gaat om het ontwerp van mijn logo en huisstijl. Ik ben trots op het eindresultaat en blij dat ik voor Creabron heb gekozen. Een echte aanrader!!”